Oh man! Snail!


Fick brev från Mona Sahlin idag. Väldans personligt var det. Hon talade direkt till mig, Jonas, och hälsade vänligt. Kände mig oerhört speciell. Även om hon nu råkar vara ypperligt malplacerad som partiordförande, så är det ju faktiskt en celebritet som papperspostat mig.

Brevet innehöll ett antal uppmaningar om att rösta i valet till Europaparlamentet. Där fanns också två mindre stycken om ungdomsarbetslösheten, samt ett lite större rörande klimatfrågan. Inte särskilt intressant.

Oh man! Snail!

Mer intressant är det faktum att Mona lyckats trycka in hela fem utropstecken i detta brev.

"Den 7 juni kommer din chans!"               "Sätt jobben först!"
"Det handlar om vår planets framtid!"      "Det vill vi!"
"Använd din rösträtt den 7 juni!"

Ja Mona. Jag hör dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0